TJEJLÄGER 2012

VÄLKOMMNA PÅ TJEJLÄGER I VISSEFJÄRDA DEN 29-30 SEPTEMBER!

Lägret är riktat till förare som kör 65cc och uppåt. Ett maxantal på anmälningar finns, så först till kvarn gäller!

Vi kommer att köra hela lördagen och söndagen, och få många bra tips av lägrets tränare Frida Östlund och Sara Pettersson.

Mat till förarna ingår. ( Du får själv stå för frukosten på lördagen. Vill ni ta med något att grilla på lördagskvällen är det helt okej! Annars grillas det hamburgare.) Vill anhöriga äta någon av  måltiderna går det naturligtvis bra!  
Frukost 40 kr / person
Lunch 60kr / person
Middag 50kr/ person

Tyvärr kan vi inte erbjuda någon el-plats detta år.
Det går naturligtvis bra att komma på fredags kvällen, toaletterna kommer då vara öppna, och jag kommer vara på plats ca klockan 19.00

Pris per förare är 1000 kronor för hela helgen. Betalning sker på plats.

Vi kommer att starta på lördagen, anmälan och betalning sker mellan 8,30-9,00. Klockan ca 9.30 samlas vi i joggingkläder vid klubbstugan.

Sista anmälningsdag är Måndagen den 4 september. Anmälan görs till mig på telefon eller mail. Anmäler du dig via mail, vill jag ha följande uppgifter:
Namn, Ålder, storlek på crossen, klubb, telefonnummer, om någon anhörig som vill ha någon utav måltiderna och om det finns eventuella allergier. Svarar jag inte på mobilen så jobbar jag , ring igen eller tala in ett meddelande så ringer jag upp!

Har ni några frågor, tveka inte att höra av er!
[email protected]
070-0914229

Hoppas vi ses!
Med vänliga hälsningar Malin Köhnke



Kommentarer
Postat av: tina

gud vad kul, vad brukar det vara för förare med? många nybörjare? för jag vet en som är nybörjare i 20 års åldern känner sig nog lite gammal om man jämför med dem som är med på lägret eller vilken ålder brukar ni ha?

2012-06-19 @ 11:19:32
Postat av: Malin

Hej!

Det är blandat från år till år, men åldrarna har varit mellan 8 och 24 ungefär! Ja det har varit många nybörjare med! så man är absolut inte ensam nybörjare :)



Har du fler frågor får du gärna maila eller ringa

[email protected]

070-0914229

2012-06-19 @ 15:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0